SFportal Sci-Fi Fórum: ESZPERENTE - SFportal Sci-Fi Fórum

Ugrás a tartalomhoz

• (36 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó
  • Nem indíthatsz témát.
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

ESZPERENTE

#21 Guest_Detke_*

• Csoport: Guests

Elküldve: 06 May 2004 - 19:01 PM

vedres [2004.05.03. 11:24]:

Ejnye, e keszenet esmeg nem jelent meg, de nem kesergek.
Helyette egy szerencse-jelet kedves Vedresnek elhelyezek:

0

#22 Guest_Detke_*

Elküldve: 06 May 2004 - 18:50 PM

vedres [2004.05.03. 11:24]:
Kedves Vedres!

Keszenem remekbe festett szerencse -jelet!:)
Nem Csempe-teremben feltett festeted nem jelent meg,
de e-helyen elhelyezem, s meglesem.
Sejtem, ez egy keszenet lesz nekem:

0

#23 Guest_vedres_*

Elküldve: 03 May 2004 - 10:24 AM

Detke [2004.04.27. 20:06]:

Kedves Detke!

Megkeszenem Neked helyes festett jelet, mely week-enden nekem remeket tett: nem engedte legyen kelme testemen nedves! Egy helyen, melyen emberek csendesek, mert e helyre temetnek el embereket, levelest nekem kedves embereknek letettem, s kerekes szerkezethez menve rettenetesen esett, de nekem ez nem lett kellemetlen. Elhelyezek Neked egy festett jelet, s szerencse legyen Veled!

0

#24 Guest_Detke_*

Elküldve: 27 April 2004 - 19:06 PM

vedres [2004.04.27. 13:34]:

Kedves Vedres!
Repesek, mert kenyeres helyemen kedd este end lett, s jelenleg fedeles helyemre
megyek:)

Keszenem festetet, melyet becses kezed nekem reptetett, ez szememnek kellemes !:) Elhelyezek Neked egy festetet, melyen felfedezhetsz kerek szerkezetet, mely meleget terjeszt:

0

#25 Guest_vedres_*

Elküldve: 27 April 2004 - 12:34 PM

Detke [2004.04.27. 09:21]:

Kedves Detke! Rendben, meg-megjelenek e helyen, s keresem kedves leveled! Elhelyezek Neked egy festetet, mely e hellyel nem ellentett, legyen kedvedre:

0

#26 Guest_Detke_*

Elküldve: 27 April 2004 - 08:21 AM

vedres [2004.04.26. 12:43]:
Kedves Vedres!
Nem Fekete Eledel helye kellemes, melyen kedves embereket, Meg-et, s Herceg Nejet, s esetleg engem meglelhetsz, de nem menj el teljesen! Csempe-termet Detke megszeretett, s el nem felejt. Egyszer-egyszer megjelenek e-helyen, s meglesem, Csempe meg kedves emberek csevegnek-e:)
0

#27 Guest_vedres_*

Elküldve: 26 April 2004 - 12:51 PM

Kedves Eszperente Helyre Bejelentkezett Emberek!

E helyen kellemesen elcsevegtem, de nekem kedves emberek rendszeresen megjelennek egy helyen, melyet Nem Fekete Eledel teremtett, s errefele elmegyek! Esetleg kedvetek lenne ezt meglesnetek, lentebb elhelyezett jel fele menve e helyre reppenhettek:

Nem Fekete Eledel terme

Elmegyek, de lehelyezek hetes sert, meg egyebeket, mert ezt e helyre bejentkezett nem egy ember kedvel, legyen kedves egeszsegetekre, vedres

0

#28 Guest_vedres_*

Elküldve: 26 April 2004 - 11:43 AM

Detke [2004.04.22. 20:14]:

Kedves Detke!

Rettenetes eset esett meg Veled, meg embereddel, szerencse lehet Veled, mert nem lett kellemetlenebb eseted! S mert e helyen repked e nem pelyhes, melynek neve denev'r, elmegyek egy messze terembe, melyet nem fekete eledel teremtett, s benne kellemesen elcseveghetek Veled!
0

#29 Guest_Detke_*

Elküldve: 22 April 2004 - 19:14 PM

vedres [2004.04.22. 10:49]:

Kedves Vedres!

Egyszer, egy meleg esten velem meg emberemmel es megesett e kellemetlen eset, melyet ecsetelsz.
Fedeles helyemen kellemesen szenderegtem, de felrebbent szemem, mert fejem felett repdesett egy nem helyes, nem pelyhes egyed.

Bezzeg Detke sem nevetett, de fejre emelte leplet, s reszketett. Emberem meg felemelte, s meglengette nyeles szerkezetet (mellyel egyesek sepregetnek, Detke meg egyszer-egyszer repdes:), s e nemszeretem egyedet ezzel elkergette.
0

#30 Guest_vedres_*

Elküldve: 22 April 2004 - 09:49 AM

Detke [2004.04.21. 21:57]:

Kedves Detke!

Kedves pelyhes eseted szememben csepp nedvet keletkeztetett! Helyesek lehetnek pelyhesek, melyek levelesen megtelepedtek, s nem mennek el! Keszenem Neked helyes pelyhes festeteket, melyek egyszer-egyszer nejemet felkeltenek, mert rengeteget zengedeznek.

Estefele pelyhesek elcsendeseknek, s teret engednek egy egyednek, mely repked, de pelyhe nem termett! Ezen egyedet emberek nem szeretnek, mert elterjedt, ezek embertest nedvet kedvelnek! Persze ez lehetetlen! Egysze velem megesett, fekhelyes termem bemenete nem lett berekesztve, mert rettenetes meleg lett. Este csendesen szenderegtem, s be nem reteszelt kereten berebbent egy nem pelyhes egyed. Repkedett, repkedett, de nem lelte keretet, melyen elszelelhetne. Nejem leplet fejre emelte, mert ezen egyedet nem kedvelte. Repkedve ereje elment, s letelepedett. Egyedre lett helyezve egy kelme, s ezzel eresztettem el, menjen messze!
0

Téma megosztása:

• (36 Oldal)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Utolsó
  • Nem indíthatsz témát.
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.